AD WO/MAN

1.04.2022
Wiceprzewodniczący ZAiKS-u Michał Komar fot. Lidia Skuza
Wiceprzewodniczący ZAiKS-u Michał Komar fot. Lidia Skuza

Ceniony branżowy konkurs AD WO/MAN doczekał się jubileuszu – dziesiąta edycja, z datą 2021, została rozstrzygnięta.

W Centrum Konferencyjnym ADN w Browarach Warszawskich zebrała się w czwartek 31 marca 2022 plejada gwiazd branży reklamowej: przedstawiciele agencji mediowych, interaktywnych, reklamowych, studiów zajmujących się produkcją i postprodukcją, agencji PER, studiów dźwiękowych stanęli przed niełatwym zadaniem wybrania „najlepszych z najlepszych” w czterech kategoriach: agencje mediowe, agencje reklamowe, studia produkcyjne, agencje PR. Głosujący, co oczywiste, nie mogli wskazywać własnych przedstawicieli i pracowników.

W pierwszej kategorii (media) wygrała Izabela Albrychiewicz, CEO GroupM, w drugiej (reklama) nagroda przypadła Karolinie Kałużnej z agencji Przestrzeń. Wyróżnienie wręczył jej Michał Komar, wiceprezes Stowarzyszenia Autorów ZAiKS, partnera kategorii Agencje Reklamowe. Freelancerka Katarzyna Lachowicz została zwyciężczynią trzeciej kategorii (studia), zaś Grzegorz Szczepański, CEO Hill+Knowlton Strategies wygrał w kategorii czwartej (PR). Przyznano również tytuł AD Marketera roku 2021, który trafił do Arkadiusza Gwizdka, dyrektora marketingu Škoda Polska. Jubileusz stał się okazją do przyznania nagrody specjalnej AD WO/MAN X-lecia, której podstawą była suma punktów uzyskanych we wszystkich dotychczasowych edycjach konkursu. Najwięcej zebrał ich Marcin Gaworski, szef 180heartbeats + Jung v Matt.

Organizatorem konkursu był magazyn „Press”.

Laureaci dziesiątej edycji AD WO/MAN fot. Lidia Skuza
Laureaci dziesiątej edycji AD WO/MAN fot. Lidia Skuza
#Sprzyjamy wyobraźni
#AD WO/MAN